Translate

joi, 13 noiembrie 2008

Ce am descoperit ,

Nu va ganditi ca de curand am descoperit un talet in mine si acum nu stiu cum sa ma laud cu el . Defapt si de drept vara asta prin cautarea mea de noi soft-uri pentru a modifica poze , in afara de Photoshop etc , am descoperit un programel super , extra , nemapomenit de tare . Scuza-ti-mi pleonasmele :"> , dar chiar e minunat.
Nu intru in prea multe detalii , ma refer aici la nume , firma etc .
Azi ( ca de , se mai plictiseste omul la munca ) am facut o pauza de creatie . Si m-am hotarat sa descopar ceva nou la acest programel . Sunt incantata de el. Am postat si prima imagine modificata , dupa explorarile mele . Stiu ca nu este cine stie ce, dar una mie imi place.
Vizionare placuta !

3 comentarii:

  1. asta e inceputul casei noastre de vis...apoi va trebui sa o proiectezi, si sa o construim:X...sunt foarte bucuros cand imi dovedesti ca am dreptate: esti foarte talentata la desen, esti minunata:X:*.
    ...oricum, sa stii ca cea mai mare inspiratie la servici iti vine;))...
    besitos Mariposa:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°s•Mariposa•s°”¨14 noiembrie 2008 la 23:59

    Corel Essentials Painting 4 ;)

    RăspundețiȘtergere