Translate

vineri, 14 noiembrie 2008

Sa va povestesc despre ascutitoarea mea …

Este o necesitate zilnica , vitala si de ne inlocuit .Este roz si frumoasa , ca toate lucrurile frumoase adunate intr-o singura creatie minunata.Este obiectul cu care m-as rataci,normal impreuna cu Mariposul, in calatoriile mele prin lume . Este cea care m-ar face sa ma simt minunat conducand-o .
 Ascutitoarea este un diminutiv , dat de un prieten la o discutie aprinsa despre masini tari , puternice , masini preferate etc.,dintre el si Mariposul . Normal ca ma trezesc eu si spun : Masina mea preferata este Volkswagen New Beetle, iar care el : Ma lasi domne cu „ascutitoarea” noi vorbim acum de masini serioase . Ma asteptam sa zica asa ceva , mai ales ca e bunul prieten a lui tata , care e sofer de tir, ca si tata si au acelasi ideei si parerei legat de masini .
Mie insa cand mi se pune pata pe ceva ce-mi place , nu ma las pana nu obtin acel lucru , chiar , daca va fi sa dureze luni de zile , poate ani . Dar va fi a mea si abia astept ! Sa ma vad eu fericita cu ascutitoarea mea cu tot :))

Un comentariu:

  1. 8->roz...decapotabila, ca pentru printesa mea:X. e problema lui ce parere are de new beetle, dar mie imi place la nebunie masina asta (e drept, nu e preferata mea, care e tot din gama Volkswagen, dar o ador). abia astept sa ne plimbam impreuna cu mariposa cea mica prin tara si prin lume:D.

    acelasi prieten a zis si altceva: cel care nu viseaza cu ochii deschisi nu realizeaza nimic, deci mariposa, viseaza si doreste-ti la fel de mult masina, pentru ca vine ziua in care o vei avea;)

    besitos:X:*

    RăspundețiȘtergere