Translate

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Fuck … e 6.25 dimineata …


N-am dormit toata noaptea , n-am inchis un ochi , desi sunt foarte obosita… Poate o fi de la cola , sau de la cafea ( Care de obicei la mine are efect invers… vb serios ) … In fine … Am reusit sa imi fac cd-ul cu muzica , pe care tot ma chinuiam de o luna sa-l fac , dar din lipsa de timp l-am cam lasat balta .Chiar acum stau si il ascult si nici nu cred ca am sa mai dorm pana diseara … Cam de 5 zile stau pe acasa , mai linistita , fara serviciu , in sfarsit libera , fara griji si fara dureri de cap … Ma simt relativ bine , timpul trece foarte repede , mi-am gasit si ocupatie .Tricotez si crosetez .Nu fac misto si nici n-am inebunit,chiar imi place . Am postat si o imagine
Mai zic odata : FUCK ! Sunt afara pe balcon , fumez si imi beau cafeua , afara e inca intuneric si e foarte frig ... Poate ninge , ar fi frumos sa se intample asta. Cred ca voi fi prima care va vedea primi fulgi de nea :)) ... Rad in sinea mea de Mariposul , i-am zis acum 3 ore sa stam amandoi treji si sa ne uitam la un film ... "A tras pe dreapta foarte repede "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu