Translate

miercuri, 19 noiembrie 2008

Sweet freedom ...


Azi m-am trezit la 10.45 … De mult parca nu am mai dormit atat . Ridic genele vad ca e soare afara , ma gandesc in sfarsit sunt libera.
Luni mi-am dat demisia . Cu scandal , logic , ca parca am eu noroc vreodata sa dau de oameni intelegatori . Nu vreau sa intru in prea multe detalii pentru ca doar amintirea locului ala ma scarbeste si ma enerveaza.
Oricum cand toti pe la jurnalele de stiri spun ca ar fi bine sa nu ne dam demisia in timpul asta , de criza finaciara , de parca ma intereseaza pe mine asta acum … Nu vreau un alt serviciu , vreau sa fiu libera , sa am timp penru mine , sa muncesc pentru mine si sa ma simt bine :) .


Un comentariu:

  1. desi a fost destul de frig ieri, mi-a prins atat de bine plimbarea impreuna prin parc8->...ma bucur mult ca acum vei avea timp sa faci ceea ce iti place, si mai ales ceea ce mai important Mariposa. legat de felul in care ti-ai dat demisia...asta este, mergem inainte si nu ne uitam inapoi

    :X:*

    RăspundețiȘtergere