Translate

miercuri, 12 noiembrie 2008

Gemeni :

"Configuratia favorabila Gemenilor poate indica o noua realizare, o noua cariera , poate chiar o noua abordare a sensului vietii."

O veste buna , imi schimb seriviciu , am sa castig 100...000 de euro :D pe luna ... si n-am sa dau nimic nimanui :)) ... Am sa ma duc la shopping in fiecare zi ... am sa-mi cumpar un parc de masini , imi schimb domiciliu in Primaverii si am sa sar in piscina in fiecare dimineata .
Fiti atenti , acum sar in piscina ....

@Later edit : Si am picat de pe Luna pe Terra .Visam prea frumos sa fie adevarat . Sunt tot la acelasi loc de munca , cu aceleasi conditi si bani . Dar macar stiu un lucru : ca pot visa :))

Un comentariu:

  1. Visele aduc realizari, deci e bine sa visam ce ne dorim, si sa ne dorim din tot sufletul ceea ce visam...azi va fi o zi buna Mariposa;)
    :X

    RăspundețiȘtergere