Translate

sâmbătă, 8 august 2009

Aseara 7 August s-a mai nascut un ingeras

Stateam eu linistita in pat cand imi suna telefonul . Prietena mea Alina, alias cuscra :) , m-a sunat sa-mi spuna ca a nascut :D ... Am ramas fara cuvinte de fericire , am sarit din pat si ma balbaiam ca un copil mic ... Mariposul a inceput sa rada de reactia mea . Eram nauca , nu stiam unde sa ma duc si ce zic ... Astea da emotii !!! ...

Duminica trecuta , adica pe 2 August la fel ma suna sa-mi zica ca vrea sa ne vedem si ca trece pe la mine sa facem poze , ca de cand mai apucam noi sa facem poze asa cu burtici :) . Din pacate cand a fost sa-mi trimita pozele netul meu mergea extrem de prost asa am reusit sa apuc decat una , pe care am sa o postez aici momentan pana vin celelalte :D ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu