Translate

sâmbătă, 15 august 2009

Mai e putin

Parca ieri ma duceam si faceam prin ecografie la doctor . Se vedea ca un punct mic, cativa milimetri , nu-l simteam deloc , dar era acolo si crestea . Avea viata punctuletul meu. Dupa un timp am inceput sa vedem o galma ,cand pe partea stanga cand pe partea dreapta a burtici . Apoi cand am facut ecografia 4D si am vazut ca punctul meu are forma de om , se misca si se comporta ca un om , m-am emotionat enorm . Avea 375 de grame la 21 de saptamani.
Acum nu cred ca trece o jumatate de ora si mai simt un piciorus sau o manunta cum misca prin burtica mea..La ultimul control aveam 1900 , dar si 33 de saptamani . Acum avem 35 de saptamani si in jur de 2500 de grame .Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul si cat am crescut :D ...
Doctora noastra ne-a zis ca o sa venim in jurul datei de 15 septembrie . Un bobocel de toamna !
Deci pot spune ca numaratoarea inversa a inceput . Mai avem maxim o luna si o sa ne intalnim !
Si ca sa fie si mai frumos . Prima poza cu Tati Maripos :D !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu