Translate

duminică, 9 august 2009

Primii botosei ai lui David

Vineri m-am apucat de crosetat botoseii lui David ... Am gasit un tutorial pe net cum sa-i fac si normal ca m-am luat dupa el , numai ca am uitat un amanunt : grosimea atei . Asa ca primul botosel a iesit foarte micut :D .
Prinzand ideea am marit un pic acolo numarul de ochiuri si mi-a dat un botosel mai mare cat sa poata incapea un piciorus de bebe :) .
Si cum Vineri am aflat ca a nascut si Alina , am facut botosei si pe lila cu roz :D pentru bebelina ei.





Sa speram ca-i vor placea :) .


P.S. : Forfecutzo iti plac :) ?

11 comentarii:

  1. esti tare, tare priceputta si ai facut niste botosei de milioane.Sunt superbi! sa ii poarte sanatosi( amandoi bebelusii :) )!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. gargarita ta mica, va fi cu siguranta foarte mandru cu asa botosei, dar mai ales cu o asa mamica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ¨”°S•Mariposa•S°”¨10 august 2009 la 12:52

    @Povestitorul: Multumesc mult !

    Sincer habar n-am daca i-am facut la marimea potrivita , dar sper din tot sufletul sa-i poarte macar odata :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt superbi!Sa fie sanatosi bebeii si sa le poarte noroc!

    RăspundețiȘtergere
  5. ¨”°S•Mariposa•S°”¨10 august 2009 la 13:09

    @Flore : Multumesc mult ! Asa sa fie !

    RăspundețiȘtergere
  6. buna Mariposa. sa iti traiasca baietelul...imi plac la nebunie botoseii pe care i-ai facut. si eu sunt o viitoare mamica si tare mi-ar place sa ii crosetez niste botosei asa draguti bebelui. numai ca eu nici baza crosetatului nu o am...nu stiu nimic....poate cand vei avea timp, ai sa pui tu un filmulet in care crosetezi un botosel, sa fie in romana si explicat mai rar...ca de pe tutorialul ala nu prea inteleg deoarece croseteaza si foarte repede pt mine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ¨”°S•Mariposa•S°”¨6 octombrie 2009 la 10:27

    Buna Ella !
    Multumesc mult pentru comentariu si iti promit ca o sa incerc cand am timp sa fac eu un tutorial ... Momentan Mini Mariposul imi ocupa foarte mult timp ...
    Pupici de la noi !

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt foarte draguti papucei, din tutorial se intelege bine pentru cine stie cat de cat sa croseteze, am gasit un filmulet unde lucreaza nistei papucei draguti mai incet si pot invata si cei care nu prea stiu sa croseteze, sper ca nu e cu suparare daca pun linkul aici http://www.youtube.com/watch?v=lKVpKx5qMAg&feature=related

    spor la lucru tuturor mamicilor
    petronela

    RăspundețiȘtergere
  9. ¨”°S•Mariposa•S°”¨3 noiembrie 2009 la 17:59

    @Petronela : Mersi mult pt comentariu ... N-am de ce sa ma supar ... Cine ajunge aici si vrea mai multa inspiratie este bine venit sa incerce si linkul tau :)

    Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna as dori si eu tutorialul dupa care ai facut botoseii, merci

    RăspundețiȘtergere
  11. I-am gasit acum mult timp pe net, pe blogul asta... cautare placuta!!!

    http://elainecroche.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere