Translate

joi, 13 august 2009

M-am indragostit :

Azi a fost ziua cea mare :D ... M-am intalnit si m-am indragostit de Maria Alexandra , fetita prietenei mele Alina . O frumusete de fetita .
Ne-am trezit de dimineata si ne-am pregatit cu drag pentru marele moment , cu un mic cadou , dar dat din dragoste .
Am ajuns la Alina :) si am ramas impresionata de frumusetea ei . E foarte frumos sa vezi o mamica cu bebele ei in brate .

Mi-a fost initial teama sa o tin in brate , la cat am vazut-o de mica , dar am prins curaj cand Alina mi-a pus-o in brate si am vazut ca sta si ca nu plange .
Putin mai tarziu incepuse micuta sa planga ,mi se pare ca mai vroia sa mai manance , desi Alina ii daduse portioara :D si m-a lasat pentru cateva secunde cu ea si ca sa nu mai planga am luat-o in brate si s-a linistit, ba chiar a si adormit .
In poza urmatoare se vede si burtica mea , care chiar azi a facut 35 de saptamani :D

Si ultima poza alaturi de cadoul nostru pentru ea . ( Cred ca nu prea i-a placut ursuletul , sau poate s-a speriat de el ;)) )


P.S. : Si ca sa fie totul bine ... Dragul meu David a miscat cam tot timpul cat a stat acolo ... Cred a simtit nerabdarea mea de a veni momentul cel mare , intalnirea mea cu el :D !


P.S. 2 : Azi surioara mea Monica a implinit 21 de ani ! Ii urez din tot sufletul multi ani , sanatate si iubire . Am sa revin in zilele urmatoare cu un post de la petrecerea ei :D de Sambata .

3 comentarii:

  1. ma bucur sa te vad mari gravida eu sunt la a 2a sarcina sper sa ai si tu acum cand iti scriu un bebe in burtica eu nu am mai vrut sa fiu gravida da cum dragostea e mare nu poti sa eviti ... am inca o fetita nu stiu ce nume sa ii pun ... m-am tot gandit si am zis ca dupa ce o nasc ma decid pe loc cum facem noi stii tu ... am zis asa ori camelia ori simina ... camelia iasi pune ca ma tot terorizeaza o matusa de a mea ... ori simina ca asa am vrut sa ii pun numele primei mele fetite pe care o chiama andreia ... imi e cam frica cand o sa o nasc ... ca la prima mea nastere a fost dificil un pic dar am scapat ... si sper sa nu mai fiu grasuta cum am fost dupa anstere ... mari te poop si sa fi iubita si iti urez mult suces la bebelasi pe care o sa ii ai ... adina roman - arad

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: Draga mea, am nascut acum 10 luni, aproape , dar nu-i nimic ... m-ai facut sa-mi aduc aminte de o perioada frumoasa din viata mea.
    Sanatate multa in noua sarcina, sa te bucuri de ea si cu alegerea numelui, iti recomand sa faci cum simti tu ... pana la urma e copilul tau nu a matusii tale ...

    Sa-ti traiasca copilasii ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere