Translate

sâmbătă, 15 august 2009

Este party mare aici

Sunt pe telefonul Monicai si cu ocazia asta si primul post de genul ...
N-am voie cu laptopul jos, cica "trebe" sa petrec,dar cu "petrecerea" care o da si David in "garsoniera" lui , numai de asta n-am eu chef acum.
Acum canta melodia aia a lui State , astia de pe aici danseaza si canta cu toti. Fimiu cum spune-am da si el show la mine in burtica si eu nu pot sa-i fac nimic.
Teama nu-mi este ca va iesi un mic lautar pentru ca inainte i-am pus Aerosmith cu Walk this way si aceasi reactie a avut ;;)
Am facut si o poza cu Mona.

2 comentarii:

  1. hi hii .... ce fata am !!!! sa imi trimiti poza maine , ca altfel te caftesc .... :)):)) ( ca tot ai zis tu ca nu iti las comment )

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨24 august 2009 la 00:48

    Da da da ! Poza o ai in telefon ... apoi poti sa o copiezi tu direct ... Dai click pe ea si o mareste automat ... apoi dai click dreapta si Save picture as ... parca :P ...

    RăspundețiȘtergere