Translate

luni, 17 august 2009

Pentru mamici

Am vrut sa fac ceva special petru Alina , inainte sa ma duc la ea , dar din pacate nu am apucat sa realizez acest fapt , pentru ca eram chiar in perioada cand camera mea era dezordanata de la zugravit, apoi aranjat haine etc. Nu mai zic ca ma gandeam intens ce sa-i fac cadou ei , nu numai bebelinei. Asa ca mi-a venit in minte , chiar ieri ideea unui medalion mai special . Sper din tot sufletul sa-i placa . Mi-am facut si eu unul :) pentru mine .
 

2 comentarii:

  1. superbe medalioanele :) or sa fie tare mandri de ele .dupa 20 de ani vor incerca sa programeze o intalnire , impreuna cu artistul, pentru a le pune pe toate 3 impreuna: medalioanele si artistul :) si logic pentru a cere autografe , sa le vanda apoi la licitatie(autografele)
    sarcina usoara in continuare...mai e un pic pana "departe" :)

    hoinarind pe net , din blog in blog ca un fluture ce mi-s( cophilul doarme, so, program de voie) am dat de un blogulet simpatic si ma gandeam ca poate te-ar interesa . nu cunosc persoana,nu fac reclama, doar va "combinam" :)
    http://arabelastefania.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. ¨”°S•Mariposa•S°”¨20 august 2009 la 12:56

    @ Povestitorul : Multumesc mult pentru comentariu .
    Sper din tot sufletul ca peste 20 de ani sa ne intalnim tot la fel de des , sau poate mai des , eu cu prietena mea Alina si copii nostri sa fie poate mai buni prieteni decat suntem noi acum ...

    Cat despre lucrusoarele astea , am de gand sa le pastrez , plus 1000 de poze care o sa le fac cat este el mic ...

    Ma gandeam asa cand o incepe el sa-mi citeasca blog-ul , asta cand va fi ceva mai maricel si o sa vada cat il iubeste mami pe el ce o sa zica , ce o sa gandeasca ... Am emotii sincer ...

    Si eu urmaresc blog-ul respectiv ! Foarte talentata Arabela !

    RăspundețiȘtergere