Translate

luni, 7 februarie 2011

Ce ziceti de asta? - OPHIUCHUS A 13 A ZODIE

De curand am descoperit o chestie interesanta si am zis sa va spun si voua. Sunt sigura ca poate ati mai auzit de asta, dar eu inca nu ma pot obisnuii cu gandul ca nu mai fac parte din minunata zodie a Gemenilor. De ce :((??? Ca imi placea asa mult !!! In fine mai jos aveti lista noilor date, pe acolo se afla si cea de-a 13 a zodie :)...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Noile zodii ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Capricorn: 20 Ianuarie – 16 Februarie.
Varsator: 16 Februarie. – 11 Martie.
Pesti: 11 Martie. – 18 Aprilie.
Berbec: 18 Aprilie. – 13 Mai
Taur: 13 Mai – 21 Iunie.
Gemeni: 21 Iunie. -20 Iulie.
Rac: 20 Iulie. – 10 August.
Leu: 10 August. – 16 Septembrie.
Fecioara: 16 Septembrie. – 30 Octombrie.
Balanta:30 Octombrie. – 23 Noiembrie.
Scorpion: 23 Noiembrie. – 29 Noiembrie.
Ophiuchus: 29 Noiembrie. – 17 Decembrie.
Sagetator: 17 Decembrie. – 20 Ianuarie.

Cica pozitia soarelui fata de pamant, sau poate invers a determinat toata treaba asta, ei stiu mai multe.Oricum cred ca gasiti mai multe informatii pe google.ro.
Am sa fac o lista cu inainte si acum despre persoanele din familia mea. Incep cu mine :
Eu eram Gemeni, acum sunt Taur!
Mariposul era Varsator, acum e Capricorn.
David era Fecioara, acum e Leu ;))  ( Tare asta !!!! :)) )
Mama era Taur, acum e Berbec.
Tata era Balanta, acum Fecioara :)) !!!
Monica, sora-mea era Leu, a ramas tot Leu !!!
Bunica-mea, era Sagetator acum e Ophiuschus :)) !!!!

Later update: Se pare ca noile date sunt valabile doar pentru cei nascuti in 2010 :) deci sunt salvata :))

3 comentarii:

  1. Hihi, dar de unde si pana unde au mai bagat ei o zodie si de ce se cheama "Ophiuschus"?Ce inseamna asta??Pe mine nu ma prea pasioneaza asta, nici macar nu cred in horoscop (dupa mine horoscopul tine de vrajitorie), dar sunt putin curioasa cum au introdus ei inca o zodie.
    E putin ciudatt caci sunt 12 luni in an deci mi se pare normal sa ramana tot 12 zodii, nu 13...dar in fine, cum spuneam, nu ma prea pasioneaza.
    Daca ar fi dupa ei, acum si eu si Nicol am fi in zodia Leu nu Fecioara iar sotul meu si mama ar fi in zodia "Ophiuschus".

    RăspundețiȘtergere
  2. @Deea : Toata treaba asta e valabila doar pentru cei nascuti in 2010, deci noi clar iesim din discutie :))...
    Cica toata treaba asta tine de vreo 3000 de ani, dar unii nu au putu sa o accepte,alti au insistat si bla bla bla ... Horoscopul nu tine de vrajitorie, ci de astrologie :)) , dar in fine ... Treaba lor !!!
    Pupici lui Nicol !

    RăspundețiȘtergere
  3. B./
    Ophiuchus ..... si aici: http://planetariubm.wordpress.com/2011/02/11/povestile-cerului-constelatia-ophiuchus-sau-a-13-a-constelatie-zodiacala/

    RăspundețiȘtergere