Translate

joi, 3 februarie 2011

Jurnal de bord ( I )

12:45-Tocmai ce am aterizat intr-un atelier,casa de moda,cu rochii de seara,de miresici.Habar n-am cum am ajuns aici.Defapt am,dar ma simt total straina de lumea asta.Femeile astea sunt prea sofisticate pentru stilul meu.Se perinda multe prin jurul meu.Probeaza rochii,mult prea scumpe pentru buzunarul meu si pentru visele mele.Asa ceva poate am vazut numai in filme.Sincer nu mi s-a dat sa trec prin ceva similar pana acum. Eu sunt o fire extrem de simpla,de modesta,atat de departe de tot ce e pe aici.
...
13:53 Am plecat de acolo,sunt in drum spre casa si ma gandesc intens la experienta mea.Am vb cu o tipa,vrea sa-i confectionez niste brose cu sigla firmei. Tipa foarte draguta si receptiva la ideile mele. A ramas sa-i confectionez niste mostre si de indata ce le termin si daca ii plac,ne apucam,adica ma apuc de treaba.
Am avut mari emotii,m-am si balbait la un moment dat,dar m-am corectat vesel.Ea,impreuna cu colega ei,au remarcat veselia mea naiva:) zic eu.
Sunt foarte ingandurata acum. Am un milion de emotii si habar n-am ce sa mai zic.Inchei aici,momentan si ramane sa va povestesc ce am mai facut in legatura cu asta.

4 comentarii:

  1. B./ mda, nu stiu eu ce fel si cum anume dar voiam sa spun ca e ft ok noua thema merge super fain ca sa zic asa chiar daca mai incurca un pic la citit papusica aia-am obs ca are (si rochita, si header-ul) imprimeul in stilul in care aveam si eu candva o rochie (fusese a mamei si mi-a dat-o ca saraca nu mai scapa de mine care am dat buzna la second-hand-ul numit my-mom-dulapu' si cum ea oricum nu se mai imbraca cu dintr-alea mi-a dat-o in cele din urma dar prea mult nici eu nu am purtat-o ca era mult prea pretentioasa fiind dintr-o matase naturala din anii 50 si nu aveam eu asa ocazii cand&unde s-o port)

    RăspundețiȘtergere
  2. B./ : Nu esti la moda deloc. E vintage :), nu second hand :))... Glumesc! Plus ca imi imaginez ca arata extraordinar de faina. Imi plac mult modele rochiilor din anii 50, chiar si 60. Am poze cu bunica mea, din tineretile ei si erau chiar faine. Pacat ca pozele sunt alb negru.

    RăspundețiȘtergere
  3. B./ :)) gluma la gluma trage :)) da, stiu ca sunt defazata cu ~pi/2 (pi=3,1415... stiti voi :)) ) cam cu 15 ani, asa, in ce priveste moda (cica eu imi faceam unghiile cu fel de fel de picturi prin anii 80-90 de se uitau unii cam ciudat asa; da in fine ai inteles tu, second-hand-ul de care zic nu se referea la rochitza&imprimeu ci e dulapul mamei, eu asa ii zic, ca nu merg la vreun magazin sa imi iau ceva doar caut in dulapul ei)

    RăspundețiȘtergere
  4. B./ : Inseamna ca eu sunt blonda :))))... inteleg mereu aiurea. Oricum sunt curioasa cum arata rochia. Poate ii faci o poza si o trimiti pe mail :) ...

    RăspundețiȘtergere