Translate

duminică, 13 februarie 2011

Jurnal de bord ( 4 )

La tampenia asta am lucrat eu zilele trecute. O fac asa nu din cauza ei, ci din cauza mea :)) ca nu am calculat bine  ochiurile si mi-a iesit un pic mai mica decat trebuia, din pricina asta nu am poze si cu dansa pe capul meu. Dar imi place enorm modul cum am inceput-o si cum am lucrat-o pana la sfarsit. Daca va aduceti aminte de cum tricotau bunicile noastre sosete pe vremuri ? Unele fac si acum, cum e mea, si m-a invatat si pe mine. In fine am inceput de la tehnica sosetelor, am lucrat cu 5 andrele deodata si practic nu a trebuit sa cos ceva la sfarsit :) .

Sus  este foarte frumos incheiata, practic de acolo am inceput si am crescut pana am ajuns la marimea dorita, dupa parerea mea atunci:)) ... acum stiu ca trebuie sa adaug un pic mai multe ochiuri.Oricum asta e un experiment, poate la vara (ca stiti cum e vorba aia cu omul gospodar) imi voi face alta mai mare si mai colorata :) .
Pozele sunt facute cu telefonul mobil . Nu va asteptati la o claritate extraordinara.
Inca ceva: tipa aia care mi-a propus proiectul ala n-a mai dat nici un semn, nici ca da nici ca nu !!!Neserioasa. Macar sa dea un mail sa zica ceva.

2 comentarii: