Translate

duminică, 6 februarie 2011

Cum sa-ti pui un background nou pe blog ( Tutorial )

Am sa-ti prezint o varianta simpla de a schimba un background pe blogul tau. Am decis sa pun mai jos aceeasi idee si pentru utilizatorii care au meniul in limba romana si pentru cei care il au in limba engleza. 
Instructiunile sunt pentru utilizatorii de blogger.com si special facute pentru codurile care le gasesti aici pe blog. Pentru a putea utiliza aceste coduri trebuie sa aveti selectat un sablon din 2006 de la blogger. Se numeste Minima. 

Meniu in limba romana
2. Introduti user si parola
3. Tablou de bord
4. Design
5. Elemente de pagina
6. Adaugati un obiect gadget
7. HTML/JavaScript
8. Dai copy la codul backgroundului care il doresti pe blogul tau.
9. Apoi paste in fereastra HTML/JavaScript
10. Scrii la Titlu : Background ( ca sa stii mereu unde sa te intorci sa schimbi backgroundul )
11. Acum ii dai  Salveaza.
12. Pagina ta isi va da singura un refresh si iti va incarca noul backgound.

Meniu in limba engleaza
2. Introduti user si password
3. Dashboard
4. Design
5. Page elements
6. Add a Gadget
7. HTML/JavaScript
8. Dai copy la codul backgroundului care il doresti pe blogul tau.
9. Apoi paste in fereastra HTML/JavaScript
10. Scrii la Title : Background ( ca sa stii mereu unde sa te intorci sa schimbi backgroundul )
11. Acum ii dai  Save.
12. Pagina ta isi va da singura un refresh si iti va incarca noul backgound.

8 comentarii:

  1. Mi se pare total gresit ce ai spus. Se editeaza ori html ori in design, la pagina sabloanelor.

    Practic, cu ce ai spus tu pun un gadget intr-un colt, cu o imagine. Mie nu mi-a incarcat poza ca background ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Stefania: Inseamna ca ai facut tu ceva gresit. Am lucrat la multe bloguri si pe toate le-am facut asa... Incearca sa urmezi pas cu pas ceea ce scriu eu si sa fi foarte atenta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Stefania: Am intrat la tine pe blog si mi-am dat seama care e problema. Tu nu ai setat pe Template Minima ( Vezi ca e varianta din 2006 gasesti la Editati Html unde practic poti incarca si alte template-uri externe, poti modifica coloanele blogurlui , tot html etc).
    Succes si data viitoare mai multa atentie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte mult pentru atentia acordata si pentru raspunsuri. Intre timp am incercat sa umblu prin html ( nu ma pricep deloc) si, cu un mic defect , am reusit sa pun.
    Toate cele bune :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Stefania : Daca vrei sa te ajut cu ceva spune-mi ca ma pricep destul de bine, chiar daca nu am aratat-o prea bine pe blog, dar cred ca se vad un pic eforturile mele pe aici ;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua. Am şi eu o nelămurire. Sigur este o setare pentru MINIMA? Încerc să îmi pun şi eu o imagine pe fundal şi nu reuşesc. Aş avea nevoie de ajutor. Mă ajutaţi, vă rog?

    danut-rotaru.blogspot.com

    Cu aprecieri, Dănuţ!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Danut!
    Da exista si e chiar usor de ajuns. Am sa-ti las link aici la tutorial .
    http://mariposi.blogspot.com/2011/05/minima-setari-pentru-background.html

    Am intrat la tine pe blog si tu ai setat pe Minima Dark. Trebuie Minima si atat :)... Sper ca ti-am fost de ajutor.

    RăspundețiȘtergere