Translate

vineri, 4 februarie 2011

Jurnal de bord ( 3 )

11:42 - Azi noapte am terminat o mostra! Este cea din stanga si i-am trimis fetei respective un mail cu ideea mea. Mi-a raspuns si crede ca e frumoasa , dar asteapta raspuns de la echipa de promovare ( cel putin asa am inteles eu ). Asa ca unitiva toate gandurile bune, rugati-va sa iasa ok si poate o sa reusesc sa am treaba luna asta ;)) ...
Am sters scrisul, ca momentan nu vreau sa fac reclama nimanui, cel putin pana nu sunt sigura de colaborare.
Brosa e confectionata din fimo, am aplicat dantela si am pictat-o manual ( chiar daca nu se vede  cum am scris si mai sus, nu vreau sa fac reclama momentan ).
Am pus si varianta "spate" a brosei. Astept niste commenturi de la voi sa va dati si voi cu parerea. Pro sau contra, nu ma deranjeaza. Tema este 1 Martie!
Mie personal imi place mult ideea si am ramas fascinata de procesul de confectionare si de rezultat. E prima oara cand combin fimo cu material textil. Am avut la un momentat emotii la procesul de coacere, dar danteluta se pare ca s-a comportat destul de bine si nu s-a topit sau ars.
Am facut si niste poze aseara, dar lumina de la veioza este foarte proastra, asa ca azi am avut noroc si a fost soare si am reusit sa fac niste poze mai ok.

10 comentarii:

  1. B./ si eu zic ca e frumoasa mostra si precis vor iesi cel putin la fel de frumoase si restul daca va fi sa ai noroc de comanda asta (sa fie!) plus ca ar fi o super-idee de purtat la acel job (oricum, mult mai bine decat vesnicele ecusoane); mult, muult mai inspirat asa, parerea mea! iti tin pumnii sa fie cum speri tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. B./ : Sper din tot sufletul, dar daca nu este, nu este si gata :). Asta nu o sa fie un capat de lume. Plus ca eu stiu ca fac lucruri dragute :)
    Dar ce ma framanta pe mine e curiozitatea :)) ... indiferent care va fi raspunsul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Brosa e foarte frumoasa,spor in continuare si sa ai noroc ca talentul il ai deja..

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Simona ! Doar sa vrea " echipa de promovare" sa accepte propunerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. E de efect brosa, mie imi place, sper sa ai succes cu ea si sa fie bine.
    Ma bucur ca nu ai renuntat la blog, cum spunea cineva intr-un comentariu sunt persoane care te urmaresc chiar daca „nu lasa semne” - eu sunt una dintre ele. Mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Elle : Multumesc in primul rand pentru incurajare si pentru comment, apoi ca imi urmaresti blogul. Bine cred ordinea ca nu conteaza, dar important e sa stii ca ma simt bine cand oamenii " lasa semne ". Asa sunt eu :) , parca simt ca nu scriu degeaba ;)) pe aici ...
    Am intrat la tine pe blog. Faci niste lucruri asa frumoase. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei!Felicitari!Ma bucur ca incepe sa "iasa la suprafata" mai mult decat pana acum una din calitatile tale!
    Bafta multa!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. brosa este super..iti doresc mult succes, echipa de promovare sa fie de acord iar tu sa ai muuult de munca luna asta dar cu o limita:sa iti ajunga si timpul pentru DAvidutul scump :D:D..dar cum tu esti desteapta si descurcareata, cu siguranta ai sa reusesti...pupicei si mult spor la munca

    RăspundețiȘtergere
  9. @Flore : DA! In ultimul timp nu prea am mai avut "stare", sa-i zic asa, sa fac lucruri noi. Oricum si chiar daca nu iese treba cu tipa respectiva, tot o sa fie bine... Eu stiu ca pot face lucruri bune si placute fetelor :)...
    Multumesc de incurajare!!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Tweery'lik Cristinik: Sa fie cu succes! Oricum cantitatea care mi-au propus-o nu e mare. Vreo 50 de brose! Deci as avea timp sa ii impac pe toti.
    Multumesc de comment!
    Pupici lui Nicol :X!

    RăspundețiȘtergere