Translate

luni, 7 februarie 2011

Poze noi cu David ( 22 )

Mi-am zis ca am neglijat un pic rubrica asta . Nici nu prea am mai facut poze in ultimult timp, frigul de afara si statul in casa, plictiseala si multe altele m-au tinut departe de aparatul foto. Dar din putinele poze am reusit sa adun cateva si sa le postez :) . Enjoy !!! AAAA!!! Era sa uit! Sunt poze inainte si dupa ce l-am tuns. Adevarul ca partea a doua mai putine :) , dar atat am ... O sa incerc sa revin la obiceiul meu obsesiv :)) ... sa fac multe poze :)) ....

2 comentarii:

  1. B./ e un scumpic baietelul tau! (saptamana asta va avea si clop - trebuie sa soseasca maine-poimaine coletul, sa fii pe faza!)

    RăspundețiȘtergere
  2. B./ : Abia astept sa ajunga si promit ca o sa postez poze cu el si clopul :X.... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere