Translate

joi, 17 februarie 2011

Covoras Handmade 2

               Am promis ca fac un update la postul cu covorasul handmade, dar am decis sa fac un post nou, deci am sa va dezvalui din ce este facut un pic mai jos.
              Cum in ultimul rand auzim peste tot de materiale reciclabile si posibilitatea de a face lucruri noi din ele, am descoperit ca pot face lucruri foarte interesante din materiale pe care le poate gasi oricine,chiar oriunde si oricum, ieftine si disponibile in multe culori, saculetii de gunoi. Tare asta nu ? Altii , ca multi dintre noi, ... de fapt toti dintre noi, ii folosim pentru a arunca gunoiul, pentru asta au fost inventati nu :))... Ei bine asta era secretul! 
Posibilitati de a face o gramada de chestii cu ei sunt infinite. Am descoperit cativa oameni, din alte parti, care au facut genti tip messenger. In general sunt pusti, care nu au bani prea multi, sau nu gasesc ceva ieftin si rezistent. In fine ! Am mai gasit diverse "tinerele" care crosetau papuci si genti tot din material plastic provenit de la sacose de supermarket sau saculeti de gunoi.
              Ideea covorasului mi-a venit intr-o seara, cand mi-am adus aminte ca vara e criminal sa umblu desculta pe balcon,mai ales ca eu il am deschis si se aduna praful , apoi sunt nevoita sa intru cu el in casa si drumul asta nu-l fac decat de vreo 100 de ori pe zi :)). Ce sa fac daca nu suport papucii! Plus ca e un avantaj la genul asta de covor, daca ploua sunt sigura ca nu putrezeste si il gasesc la fel de stralucitor dupa. Dezavantajul este ca am facut un calcul si mi-ar trebui vreo 24 de role de saci ca sa fac un covor cat imi trebuie mie de mare. Pentru asta pe care l-am terminat am folosit doar 4 si arata ca un pres de pantofi, dar eu ii zic covor :)) ca asta ii era menirea. Deci pana la urma nu e asa ieftin sa fi eco , dar eu ma simt mandra ca il am ca e facut de mine . 

2 comentarii:

  1. B./eiiii, ai zis tu ca aproape-aproape ghicisem eu!! Nu m-am gandit deloc la saculetii ptr. gunoi! Dar ai dreptate, e si aspectuos covorasul si e si usor de intretinut!

    RăspundețiȘtergere
  2. B./ : Ar trebui sa fiu corecta si sa-ti zic ca tu defapt ghicisei... Ce mai conteaza ca e sac de gunoi sau rafie :))... ai zis plastic si saci de gunoi sunt de plastic...

    RăspundețiȘtergere