Translate

duminică, 20 februarie 2011

Scrofita Bubulina


"Scrofita Bubulina din povestea noastra este una fericita..
S-a nascut intr-o seara geroasa de februarie, in paint la ora 20:00. Pana-n prezent ii place sa manance   legumele ramase de la bebe Alexandra ,  bea ceiut direct din biberon, iar in zilele norocoase (zile porcesti, cum le numeste   in mintea ei de creier pané) mai gaseste  cate o fripturica la gratar ramasa de la cea care i-a dat viata. 
Ii place sa asculte  poezii si  cantecele pt copilasi. "

Multumesc prietenei mele Georgiana, alias Mami Mariposa, pentru ca a raspus asa repede acestui proiect, concurs :) !!!
 Imi place la nebunie look Bubulinei. 
Deci se poate! Astept in continuare mailurile voastre :).
      
Aici gasesti porcusorii inscrisi pana acum in concurs :
( click pe imagini sa descoperi povestea lor )

3 comentarii:

  1. gata, e gata si porcusorul meu, imi place asa mult provocarea ca am sa pun un post in atelier despre!

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte simpatica!

    am trimis pe adresa blogumariposei;

    poate fetita mea, care are foarte multe lectii acum, isi va face timp sa se joace si ea jocul acesta frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena : Multumesc pentru participare! Ar fi frumoas sa vad si creatia ei. Pe a ta am vazut-o e super :X!!!

    RăspundețiȘtergere