Translate

joi, 3 februarie 2011

Jurnal de bord ( 2 )

18:31 - Ajunsesem azi acasa franta si cu o durere de cap inexplicabila. Am decis sa ma culc un pic si am avut un vis ciudat,dar care nu mi-l amintesc in intregime. Acum cateva minute m-am trezit si sunt un pic dezorientata.
20:07 - As vrea sa ma apuc din seara asta sa fac o mostra,dar inca ma simt ametita. Cred ca din cauza faptului ca azi noapte am dormit doar cateva ore. Mi-am facut tot felul de scenari pentru ziua de azi. Apropo! Azi cand am ajuns acolo m-am asezat pe un fotoliu si am inceput sa scriu impresi despre locul respectiv. Pana sa ajung acolo am strabatut ceva pe jos,printre zapada si gheata, uneori si morcila. E o intreaga aventura sa mergi la pas prin Bucuresti in zilele astea. Ideea e alta pana la urma si urmeaza sa va spun acum. Obisnuita sa ma descalt cum ajung acasa,nu prea am mai dat importanta in ultimul timp la faptul ca am niste ghete care retin zapada pe talpa. In fine ajung eu acolo,ma asej pe o canapea foarte comoda si ma apuc sa scriu ca sa-mi treaca timpul,ajunsesem prea devreme cum am obiceiul si cand a aparut fata cu care aveam intalnire,m-am dat jos de pe canapea si am aterizat intr-o balta,urma a "dragutelor" mele ghete. Balta asta dupa ce ca era o balta :)) mai era si neagra. Un moment extrem de penibil prin care a trebuit sa trec si parca numai eu am parte de ele.

9 comentarii:

  1. Succes la creat monstrele si stai linistita in ce privesc momentele penibile, nimeni nu ma intrece :)). Se intampla cel mai des la persoanele distrate, cu capul in nori, emotive, etc etc. Iar daca tu ai avut emotii in acel moment sau te-ai grabit si ti-a fost capul la cu totul altceva e normal sa se intample asa. Calm si rabdare...totul va iesi bine pana la urma!

    RăspundețiȘtergere
  2. AAA...si am uitat sa zic ca am o luna de cand ma chinui sa termin geanta pe care am vazut-o pe blogul tau! Am avut asa un chef la inceput iar acum impletitura din hartie plastificata cu scotch zace in dulap fara mila...trebuie doar sa incep sa o cos si nu cred ca o voi finaliza, cel putin nu acum. Oricum ai talent si din postarile tale se vede ca esti sensibila si iti plac lucrurile facute bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. B./ asta e o intamplare din felul celor de care sa nu-si aminteasca nimeni dupa o vreme si daca te consoleaza in plus, iti spun ca nu sunt de vina ghetele tale ca retin zapada ci e un stadiu al zapezii ăsta, acum, dupa ce a inghetat si reinghetat si ras-reinghetat si in plus e si amestecata cu nisip din ala cu sare cum se imprastie ca sa usureze circulatia cica. Asta e, nu-ti mai fa probleme, oricum e importanta reactia ta de moment si nu faptul ca s-a topit vezi doamne niste zapada pe-acolo. Si daca neaparat vrei sa te alegi si cu invatatura de minte pai poti foarte bine sa iei masuri alta data sa nu mai patesti insa nici asta nu e asa important. Ce e important si am vrut de fapt sa adaug asta, e ca si stadiul ăsta al zapezii de care ziceam e ca si viata omeneasca si anume ca dupa o vreme, de la o anume varsta, ajung oamenii sa fie respinsi de ceilalti exact asa cum e scuturata zapada veche de pe incaltaminte.... e trist dar ăsta e adevarul, atunci cand oamenii ajung la apusul vietii nu prea mai are nimeni nevoie de ei, s-ar descotorosi de ei daca ar putea.... uitand ca si ei au un rost la fel de important ca si zapada aia veche si care-a fost odata alba (hai, sa nu creada lumea ca si eu oi fi avut vreo zi nu prea buna azi, a fost cam la fel ca restul adica nici-nici! mai rau pt ca ne-am pricopsit cu un caine in vecini care mai vine si aici in loc sa stea la casa lui :D si mai bine pentru ca in sfarsit am gasit unicul magazin unde exista clopuri de alea si e destul de probabil ca zilele urmatoare sa iti trimit coletul insa oricum te tin la curent cu precizie pe o alta cale cand+ce si cum ca sa stii cand sa mergi dupa el)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Simona: Scuza-mi bucuria, dar trebuie sa o exprim aici ... Yuppppppiiiiii nu sunt singura !!! ... Gata m-am descarcat ;))... Ce vorbesti de cap in nori, al meu era in galaxie deja :)) ... Ma gandeam intens la tot si-mi aduc aminte ca tot se perindau unele fete pe acolo si imi aruncau niste priviri :)) ...
    Cat despre geanta :) ... Ai tot timpul inainte, dar totusi curaj tu , ca nu-ti trebuie decat o ora, maxim doua sa o cosi.
    Multumesc de comment :) , Pardon commenturi :X

    RăspundețiȘtergere
  5. B./ Nu vrei sa-ti dau autorizatie pe blog sa scrii si tu ;))... Ca ai scris mai mult ca mine nu de alta ;)) ... Stii ca eu glumesc nu ? Sper ca nu te superi de mica mea ironie.
    Oricum interesanta ideea cu zapada care ai exprimat-o mai sus. Ai dreptate si din pacate nu avem cum sa schimbam noi prea multe.
    Simt ca nu ai avut o zi stralucita, prin felul cum ai pus problema, dar capul sus draga mea ca viata e una si e frumoasa foc. Asa cu chestii grele, uneori urate,dar e a noastra si mai frumos e ca avem persoane care ne iubesc in jur.
    Multumesc mult de tot pentru clop si abia astept sa-l primesc. Am sa postez poze cu el cand ajunge :x.
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. B./ : Apropo ! Am scos papusa aia ! Ma stresa si pe mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. B./ hai ca-i buna asta cu autorizatia :)) pai eu nu am scris la mine in blog cam de multa vreme, cum ar crede cineva ca o sa scriu posturi in alte bloguri?!? ca mai pun cate un comm asa, sa nu se bucure lumea ca-s tuta-muta asta-i deja alta treaba si oricum scriu comm numai unde am pers cu care vb ca iti dai seama cum ar fi sa pun un comm undeva unde o sa imi raspunda peste 10 ani :)) Despre ieri nu-i vb ca ar fi fost vreo zi mai neplacuta, dar asa mi-a venit in minte comparatia aia si deci asa am scris; neplacut a fost mai degraba azi dimineata pe la 6 asa cand sa iasa my better half la o tigara si calca pe presul de la intrare unde tocmai isi facuse o mare treaba aducatoare-de-noroc cainele ala al vecinilor nostri (proaspetilor nostri dragi si iubiti vecini :D) si somnoros cum era si pe-ntuneric, nu si-a dat seama decat in secunda 2 dar deja era tarziu ca imprastiase peste tot, apucase sa faca niste pasi pe-acolo :D :)) si pe urma apuca-te nene si curata macar holul ca presul l-a dus frumusel afara la aer sa-l vada vecinica si vecinicu ca doar-doar or pricepe si s-or apuca sa-l spele ca de nu, ia, sa vezi cum le zic io vreo doua(-patru-mai-mici-sase-mai-inghesuite) :D :)) ... asa ca iti dai seama ce inceput-de-sfarsit-de-saptamana kkcios avem aici :)) =))
    [si de vina cine-i ? normal ca eu :)) ca doar eu am fost aia cu amabilitatile ieri la cea de-a doua "vedere" cu vecina si cica i-am dus catelului niste chiftele intr-o hartie sa i le dea stapana-sa iar el sireacul a venit sa-si lase la usa noastra "multumirea" profunda adica mai bine zis venita din profunzimile fiintei sale :)) offfff doamneee nu mai pot, rasu-plansu!!]

    RăspundețiȘtergere
  8. Da chiar ca e de rasul plansul :))... Imaginea mea cu intamplarea de ieri si azi e un pic in ceata. Ce fel de caine e ? Nu de alta , dar as vrea sa-mi imaginez dimensiunea "norocului" de pe talpa lui "yours better hals" ( Sper ca am scris bine ) =)) si asa sa-mi fac si eu o idee ,,, Oricum catel simtit sa vina inapoi sa multumeasca. Unde ai mai vazut asa potaie simpatica? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Apropo ! Sa-mi spui daca a avut noroc azi :)) ... Ca sa stiu data viitoare cand mai merg sa fac afacerii, sa calc in "noroace" nu in zapada =)) =))

    RăspundețiȘtergere