Translate

luni, 24 ianuarie 2011

Baia mea

In ultimul timp ma urmaresc ghinioanele.Sunt minore,dar le simt ca un junghi.
Prima intamplare si care cred eu ca e cea mai nasoala,e ca mi s-au spart ochelari. Da! Ochelarii mei cu rama verde!!! O sa-mi fie dor de look-ul care il aveam cu ei. I-am avut pe un dulap in baie si dupa ce mi-am uscat parul nu stiu cum i-am agatat de firul de la placa de ceramica si au cazut pe jos. Nu era o tragedie mare daca se spargeau doar lentilele,dar s-a spart si rama :(( . Asa ca ma vad nevoita sa port o pereche mai veche,pana imi voi lua o alta...
Azi am facut alta tampenie. Tot in baie :))! Monica,soramea,are niste pliculete de
"Argila",tratament pentru ten,de la Farmec.Eu nu prea sunt "prietena" cu tratamentele astea corporale,faciale sau de ten,in fine cum se mai numesc! Eu aveam si am nevoie doar de apa,sapun,deodorant si parfum.Aproape atat! Mereu am avut impresia ca n-am nevoie de ele,ma refer la tratamente,probabil si tineretea era o cauza buna sa nu le folosesc. Eee! Nu ca as fi prea batrana acum...am doar 23 de ani,dar sincer nu stiu ce mi-a venit sa-mi pun si eu o masca daia.Am stat cat scria pe plic,20-30 de minute. Am simtit fiecare parte din masca cum se usca si dupa ce s-a intamplat asta,m-am sters cu discurile pentru demachiat cu apa calduta. E si dupa toata aventura asta ma uit in oglinda si aveam obraji rosii ca racul si pe deasupra ma mai si usturau. Deci ... concluzia este ca : BAIA MEA E BLESTEMATA ! ... Nu va uitati ciudat la ce am scris,ca asta cred...  Toate ghinioanele mele se intampla acolo. O fi vreun spirit invidios pe mine,care locuieste pe sub chiuveta sau care n-are ce face si se distreaza pe seama mea. Da! Halal glume! O sa ma coste cate sute de lei sa-mi fac alti ochelari si mi-a trebuit o tona de crema cu galbenele sa-mi treaca roseata aia de pe fata. 
In alta ordine de idei nu ma mai joc genul asta de tratamente si numai folosesc niciodata nimic de la Farmec.Cred ca am alergie la marca asta.Am mai patit-o odata cu niste ceara,tot de la Farmec.

2 comentarii:

  1. B./ Da, e o neplacere destul de serioasa asta cu ochelarii si ramele, ca sa nu mai zic de cheltuiala sa iti faci altii! Imi pare rau si de faza cu cosmeticele, sincer eu pana acum nu am stiut nimic rau despre ac marca, dimpotriva.

    RăspundețiȘtergere
  2. @B./ : Ca in orice ... trebuie sa exista si excepti. Nu zic ca era marca respectiva, dar cel putin mie nu mi-a facut bine, poate am eu o piele mai sensibila...

    RăspundețiȘtergere