Translate

joi, 20 ianuarie 2011

Surcel

Vi-l prezint pe Surcel. Un porcusor simpatic, care traieste la Iasi intr-un stick :)( Apropo e unul din orasele mele preferate. L-am vizitat acum ceva timp, dar m-as intoarce acolo cu toata inima). Am aflat ca ii place sa citeasca , sa mersteasca lucrusoare si cel mai important lucru e rocker.
El este creatia Corinei. O super fata cu care m-am imprietenit de curand, aici pe blog! Ea il plimba aproape zilnic pe Surcel prin oras si lui ii place mult.


As vrea azi sa va propun o chestie draguta. Daca ati urmarit tutorialul asta ( click aici ) , sau pe urmatoarele care vor veni si ati facut la randul vostru animalute dragute, va rog sa le trimiteti la adresa mea de mail : lorena.francisc@yahoo.com sau incarcatile pe Facebook, sau oriunde vreti voi, numai sa-mi dati de stire si sa le dati viata scriindule o poveste, sau doar cateva cuvinte despre ele. Vreau sa creez o colectie mare de animalute desenate de voi in diverse programe.


Aici gasesti porcusorii inscrisi pana acum in concurs :
( click pe imagini sa descoperi povestea lor )

4 comentarii:

  1. nu mai simt nimic... decît mîndrie... :D.
    eu cu siguranta voi urmari tutorialele tale, povestile tale, creatiile tale... tot, tot, tot, tot... pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. @Corina: Multumesc ca ma urmaresti!!!!
    Pupici si tie :-* !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. B./ :) :) :) din cât mă pricep eu la socotit, observ că deja ne dă cu plus, mai întâi ţie, că doar tu duci greul, dar şi prietenei tale care a scris mai sus iar mie o să îmi vină rândul, cândva! Spor în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. B./: Mersi de comment si fii atenta la urmatorul post.

    RăspundețiȘtergere