Translate

marți, 18 ianuarie 2011

Leapsa cu premiu

L-am cam primit de o saptamana, dar stiti voi care a fost problema, asa ca sunt nevoia sa multumesc acum lui Lil Lu pentru premiu , dar si pentru leapsa. 
♥Cele mai importante 12 lucruri care mi s-au întâmplat/ de care m-am lovit în 2010.
(Oricat de mult as vrea acum sa pot face asta ... ma simt ciudat, am fugit mereu de retrospective, dar sa fie ) 
1. Un anisor de cand e David in viata mea. Un anisor plin de evenimente dragute, evolutii personale ( ale lui David bineinteles).
2. Am reusit sa termin cateva proiecte marca Bijou Mariposa.
3.Am mai condus.
4.Am cunoscut multe persoane foarte dragute, care mi-au devenit prietene virtuale. 
5. Mi-am regasit prieteni mai vechi.
6.Am scris o scrisoare ( daia adevarata, m-am dus si la posta sa o pun :) ). 
7.M-am angajat.
8. Mi-am dat demisia ( Yupiiii! Cred ca a fost un moment intelept mai ales ca ma penalizau din toate prostiile. Niste sarlatani )
9.Am reusit sa nu fiu ipocrita nici anul trecut. Am spus mereu in fata ce am avut de spus.
10.M-am lovit de indiferenta, de oameni prosti si increzuti.
11.Am tot facut modificari in camera mea, doar doar nu ma voi mai plictisi de ea. Asta ca imi petrec majoritatea timpului in ea.
12. Si nu in ultimul rand. Am implinit un an de casatorie alaturi de sotul meu,pe care il iubesc mult.


♥Pt. Stylish Blogger Award trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine si sa-l dau mai departe altor 15 bloggerite.
1.Sunt o mamica si o sotie fericita.
2. Imi place sa dorm terbil de tare dimineata. Daca as putea m-am trezi la dupa 12.
3.Cel mai mult imi place sa creez  in timpul noptii. E o liniste totala in casa si ador asta.
4.Nu-mi place ciocolata.
5.As vrea sa am o masina.
6. Beau foarte multa cola, cafea. Stiu nu e bine, dar imi plac.
7.Sunt antipatica uneori.


Lista de bloggerite vine in curand. ( Trebuie sa le caut in lista blogurilor pe care le urmaresc. Si credeti-ma ca sunt multe)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu