Translate

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Gold crown

2 comentarii:

  1. B./ frumos, frumos concept (asta, cu coroana aurita)-dar o meriti! M-am mutat de dincolo cu comm ca prea am monopolizat si nu-i frumos! Am gasit asta http://www.youtube.com/watch?v=aeZmkH4DLCI&feature=related dar jur ca nu am dat cautare nimic legat de butterfly, pur si simplu a fost o intamplare si daca tot l-am "nimerit", am zis sa iti scriu ca daca tot erai fluturas; beside, daca ar fi sa imi placa o melodie, legat de asta, imi place cum canta Danyel Gerrard "butterfly" - originalul din 1971 varianta in germana imi place cum suna-nu ca as stiu eu limba, habar nu am, doar 3 cuvinte daca rup si eu nemteste (m-am apucat de indoit ambalajele alea de la ciocolata, merge anevoie, se tot desfac, cum indoi, cum montez una peste alta, insa am dat de o problema, nu se potriveste dimensiunea-difera de la o ciocolata la alta si asa pierd de la unele o anume cantitate din ambalaj la taiere)

    RăspundețiȘtergere
  2. B/: Stiu si tehnica asta, dar mi se pare ca "batranica" iroseste cam multa ata, daia niciodata nu m-am incumetat sa fac. Dar sunt interesante salurile si fularele :)...
    Vai ce faina e melodia. Inteleg 2 cuvinte din ea, dar suna bine cum o canta el. Uite am gasit piesa pe youtube...
    http://www.youtube.com/watch?v=XGE_v-KMV-o
    Asta e nasol la ambalajele de bomboane, ca trebuie sa nimeresti aceasi dimensiune :),plus ca trebuie sa detii o colectie intreaga de ambalaje ca sa-ti iasa o gentuta.

    RăspundețiȘtergere