Translate

marți, 18 ianuarie 2011

Cum sa desenezi un porcusor in paint - Video tutorial

Am gasit scaunul liber la birou si m-am instalat in el :)... Daca tot Maripos a hotarat sa ia o pauza, mi-am zis ca e timpul sa ma tin de o promisiune. B./ prietena mea secreta ( o cunoasteti de la commenturi), mi-a propus sa fac niste tutoriale pentru copii ( Da am aflat cine e :) si nu va spun ! Sac! Sac! ) , dar sa revenim la subiect.... Am facut un totorial simplu in paint. Am ales programul asta, pentru toata lumea il are si nu are rost sa va pun acum sa descarcati de pe net diverse aplicati( cel putin nu acum). In curand vin cu lucruri interesante... Abia astept :) ...     

Nu uitati sa vizualizati full screen ca sa vedeti pasii care ii fac....

Bine ca nu stiam ca azi voi termina un video tutorial, dar am descoperit un programel, foarte dragut si am desenat un porcusor( e cel de mai jos), asta e motivul inspiratiei mele. Pacat ca nu am inregistrat procesul de creatie, dar poate cu o ocazie viitoare am sa va arat si cum se lucreaza in programul acela :)...
Nu-i asa ca-i dragut porcusorul ?

8 comentarii:

  1. B./ e dragut porcu' mai ales roz si sper sa nu fie vreo dedicatie speciala cuiva... hmm...:)) ca sa nu creada ceilalti prieteni ai tai (aia cu vechime nu ca mine) ca am vorbit noi despre paint, mai completez si eu ca nici vorba de paint e cu totul altceva, vorba ta, rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  2. @B./ : Sa speram ca nu cred ca e o aluzie la ceva....
    Programul vine in curand ...
    Nu spun mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  3. B./ nu e aluzie, stai linistita... cine putea fi porcu' roz daca nu tot eu fireste ca am aparut asa brusc si inca si cu special request sa faci tu tutoriale... hai ca glumesc doar stii; sau mai bine cauta tu o culoare pt "porc" pentru cine iti face copy fara credits, poate stabilim hi-hi-hi noi acum in blogosfera o regula noua asta cu datul porcului (stie toata lumea cum, doar si la gradinita se dau buline de diferite culori in functie de situatie)

    RăspundețiȘtergere
  4. B./ Tare aluzia cu gradinita. :)) ... Chiar ar fi o super idee...
    Ma prinsei greu ca tu erai porcusorul roz. Totusi nu te simti aiurea... E totusi ROZ :) nu ca "porcul" award :)) (pentru tipa cu copy paste) care ar trebui sa il fac negru ...
    Oricum ma gandeam ca la urmator tutorial sa fac o vacuta :)) ... sau o oaie... :)) cine stie :)) !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. B./ pai da' cum, si americanii au premiul ala, smeura, pentru contra-performante, asa ca si in blogosfera nationala ar merge un award-porc-culoarea-furtunii (sau chiar si negru, atata doar ca negrul totusi e prea elegant!)

    RăspundețiȘtergere
  6. @B./ : O sa ma gandesc sa fac o pagina speciala cu genul asta de "awards" ... Cat despre culori... Hmmm... Cred ca o sa fie o gama larga... Depinde de premiu nu ?

    RăspundețiȘtergere
  7. am reusit sa ajung sa-l vad, superb; am deschis PS sa vedem ce iese!

    RăspundețiȘtergere