Translate

marți, 18 ianuarie 2011

Copy si aproape paste

Cand am scris leapsa de mai jos, am dat din blog in blog ( cum fac deobicei) si am descoperit pe cineva care mi-a furat creatia. Ei bine doar ideea, ca nu am drepturi de autor platite pe undeva, dar se simte de la o posta calitatea si maestria.
Si cum mi-am dat seama ca asa a fost??? Pai e simplu, multe detalii care se aseamana, dar cea care a copiat a uitat ca anumite elemente  fac totul si dau farmec unui produs handmade, faptul ca e lucrat manual nu? Cere timp si nu arata ca si cum ar fi scos din fabrica de pe banda. Ca de exemplu "carbunii" oamenilor de zapada. Ce cauta pe fular? Asta ma intreb eu. Apoi nasul nu e creat din fimo, ci e pictat manual. Ochii au gene si sprancene si omul de zapada are o nuanta de alb mai inchisa decat accesorile, adica fularul si caciula, tocmai ca sa se evidentieze. Si cum se intampla eu sa postez pe 8.Decembrie.2010 articolul cu "omuletii de zapada" si ea pe 22.Decembrie.2010. Deci timp berechet a avut sa copieze, nu? Macar daca ar fi facuta mai bine....

      Cerceii originali                           Cerceii copiati 
(Pentru a vizualiza mai bine da-ti click pe imagini)

6 comentarii:

  1. in oricare situatie (ca facea mai bine ca tine sau ca nu a reusit sa te egaleze, necum depaseasca) tot era mai bine sa fi pus un link, ceva, daca tot a folosit modelul; mare lucru nu era sa puna un link si oricum nu-i dadea cu minus la faza asta ci numai cu plus dar asa... e numai minusuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta se intampla mereu in blogosfera. Eu m-am facut "nevazuta" timp de 2 ani, din aceleasi motive.
    Nu ca as face cine stie ce bijuterii, dar nu e placut sentimentul cand vezi acelasi lucru si in ograda vecinului.
    Eu nici nu urmaresc blogurile de hand-made. Tot vazand modele, inevitabil le copii pentru ca iti raman imprimate in imaginatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim: Pana la urma nici eu nu sunt o sfanta, dar m-a suparat ca i-a facut asa de mantuiala... cu link sau fara link.
    Ms de comment!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Chocolate: Da ai dreptate cand vine vorba de inevitabilul copy, dar tin intodeaua sa iasa bine ceea ce fac, poate chiar mai bine.
    Eu acum recent am inceput sa urmaresc cateva bloguri din Romania. Imi plac niste fete foarte mult. Altele nu au treaba cu handmade-ul, si sunt unele care locuiesc la mii de km de tarisoara noastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, imi place foarte mult blogul, continut si design, l-am descoperit cu blogul mamicilor, succes in tot ce face si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Elena. Multumesc de comment si de vizita.
    Imi plac si blogurile tale :) ...

    RăspundețiȘtergere