Translate

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Pentru noul an...

Un nou an incepe acum, sa speram ca mai bun ca cel care tocmai s-a terminat si ca la sfarsit sa ne bucuram mai mult de realizari, mai frumoase si mai bogate.
Pentru anul asta nou,imi doresc sa realizez o gramada de proiecte noi, am o speranta mare ca o sa reusesc si ma gandesc ca o sa ramaneti incontinuare alaturi de mine, doar eu sa-mi gasesc timp si sa pot sa-mi fac ordine in ganduri si rafturile cu materiale :)) ....
Voi ce aveti de gand sa faceti anul asta ?

2 comentarii:

  1. pentru ca a fost una din dorintele tale de anul trecut... mi-am propus sa nu.ti mai urmaresc blogul in tacere. sint corina... din frumosul tirg al iesilor... si recunosc ca... te urmaresc:D
    La Multi Ani!
    P.S.:ai un bebe minunat... la fel ca si tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e cand cineva imi implineste o dorinta :) !!!
    Multumesc mult ca imi urmaresti blogul!
    M-ai facut curioasa, cine esti ? N-ai lasat nici un link sa te pot descoperii si eu :) ... Astept cu nerabdare un nou comment sa aflu.
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere