Translate

luni, 31 ianuarie 2011

Gata m-am decis!

Stiu ca imi lipsea ceva, ce ma facea sa-mi pierd mintile, sa-mi doresc sa inchid blogul...offf... dar cum sunt fata desteapta si imi dau seama mai mereu cum sa fac sa-mi treaca starile astea nebune,plus ca sunteti voi prietenele mele dragi care ma incurajati mereu, am decis ca maine, care e defapt azi, dar peste cateva ore, sa ma apuc sa mai mesteresc ceva. M-am gandit la niste brose dragute. Adevarul e ca nu am mai creat o bijuterie de foarte mult timp si poate lipsa acestor activitati ma face sa ma deprim un pic. Deci intr-o alta oridine de ideei
nu inchid blogul. Va multumesc si voua ca sunteti foarte dragute si ma incurajati.

4 comentarii:

  1. B./ succes cu brosele! si sper sa fie mai multa lume care sa scrie comm ca asa-i frumos, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. B./ hei, dar stiu ca ai schimbat la theme, nu gluma! (am "apucat" sa vad: aia cu tanti intzepata in partea dorsala cu sagetzica :)) , una in alb-negru cu casete dreptunghiulare si acum asta pe fond maroniu deschis)

    RăspundețiȘtergere
  3. B./: Dar aia nu a stat nici 5 minute. Acum lucrez la o o tema :) ... E mai complicat decat as crede... nu gasesc nimic ce sa-mi place :))

    RăspundețiȘtergere