Translate

luni, 17 ianuarie 2011

Interzis

Eeee! Nici chiar asa de interzis pe cat suna,dar ma aflu in situatia de a sta un pic,mai mult cei drept,departe de laptop.Mariposul s-a apucat de invatat,asa ca trebuie sa-i cedez,pentru cateva zile, locul.Plus ca asa am timp de noul proiect.O geanta noua,marca "candy wrapper bag". Partea aiurea e ca m-am hotarat si dezhotarat la model de un milion de ori.Ba vreau sa fie mare,ba nu... Totul depinde acum de cat material am la dispozitie. Oricum prea curand nu cred ca o sa fie gata...Mai am de cumparat cate ceva pentru ea. O saptamana buna,creativa si norocoasa va doresc!

2 comentarii:

  1. B./ cum ziceai, asa ai timp pentru gentuta; cred ca am mai spus, am "descoperit" atat de multe "chestii" ambalate frumos in folie... biscuiti, napolitane, alune, pufuleti... si cate si mai cate - as putea scrie o lista :)) care dintre astea au ambalajul cu revers alb, care e argintiu, care e alb-sidef - cu teoria stau bine, practica ma cam da gata, mai ales ca nu prea am eu timp liber desi mi-ar place sa ma apuc de-o asa activitate si eu candva.

    RăspundețiȘtergere
  2. @B./ : Tocmai ma gandeam la tine. Si eu am inceput sa adun ambalaje, ce e drept ca e mai greu.
    Fii atenta la urmatorul post si astept commenturile tale :)...

    RăspundețiȘtergere